پاسخ هاشمی به درخواست لاریجانی -مجلس نهم:52

رضایی با اشاره به نامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به هاشمی رفسنجانی درباره بررسی طرح رسیدگی به اموال مسئولین در مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: هر طرح اختلافی که به مجمع تشخص مصلحت نظام ارجاع داده شود، یک گروه کارشناسی برای بررسی سوابق مربوط به آن طرح شکل می گیرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نامه علی لاریجانی به هاشمی رفسنجانی درباره بررسی طرح رسیدگی به اموال مسئولین در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:بزودی رسیدگی به اموال مسئولین در اولویت مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار می گیرد.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در آستانه انتخابات مجلس نهم توصیه من به فعالین اصلاح طلب و همه کسانی که نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند و به آرمان های امام (ره) شهدا معتقد هستند این است که در چارچوب قانون که فصل الخطاب می باشد حضور باشکوهی در انتخابات داشته باشند.


رضایی با اشاره به شرایط اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات مجلس نهم گفت: اصلاح طلبان با برقراری گفتگوی مسالمت آمیز و تعامل با حاکمیت می توانند همراه با دیگر جریان های سیاسی در انتخابات حضور یابند.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: همه طیف ها و جریانات سیاسی بایستی دوش تا دوش مردم در انتخابات مجلس نهم شرکت نمایند تا مردم سالاری دینی به قوت خود در ایران باقی بماند.


رضایی با اشاره به نامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به هاشمی رفسنجانی درباره بررسی طرح رسیدگی به اموال مسئولین در مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: هر طرح اختلافی که به مجمع تشخص مصلحت نظام ارجاع داده شود، یک گروه کارشناسی برای بررسی سوابق مربوط به آن طرح شکل می گیرد.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، خاطرنشان کرد: با بررسی علت این تاخیر در رسیدگی به طرح مذکور، به طور حتم به زودی از سوی مجمع در اولویت رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 

منبع:  باشگاه خبرنگاران

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا